2013年7月4日 星期四

芝心漢堡扒 - Cheese burger





芝心漢堡扒係我童年嘅幻想,
每當我吃著漢堡店乾爭爭嘅漢堡,
就會諗如果係好juicy 嘅漢堡包住源源不絕嘅芝士,
就好啦....


一有時間諗返起哩個小時後嘅幻想,
就忍唔住買材料整喇,
第時我一定會煮比我啲小朋友食

免治牛肉
免治豬肉
*2牛:1朱
蒜蓉
洋蔥 切至十分碎
半隻蛋液
麵包糠
燒牛肉汁(不一定要,我用咗韓式燒牛肉汁)
鹽胡椒粉
香草
豉油
麻油
芝士  切成拇指頭大小丁狀 (我用了cheddar cheese)



蒜蓉炒熟洋蔥 ,
免治牛肉豬肉洋蔥蛋液麵包糠 拌勻,
加入調味料調味。
保鮮紙鋪砧板,
放上肉,芝士, 包好
用保鮮紙定型,
放雪櫃底層最少半小時。
下油鑊,慢火煎熟。

*切忌猛火,心會唔熟


xxx







沒有留言:

張貼留言